sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Ollaanko nyt vai sitten vasta kun


OTETAAS FAKTOJA MUSTA!


1. Oon kehittänyt itelleni aivan kaamean fanaattisen muumiastia-pakkomielteen. Saimme Jaakon kanssa ystävältämme kaksi muumimukia joululahjaksi jouluna ja nyt niitä pursuilee jo kaapit. Mukien lisäksi löytyy lautasta, kulhoa, emalimukeja, purkkeja ja jääkaappimagneetteja. Voi tsiisus.


2. Oon ikuinen päättämättömyydessä velloja. Haluaisin enemmän kuin mitään käydä armeijan, mut sit taas en halua koska se sotkis mut ja kaiken. Sama koskee lähes kaikkia haluamiani asioita, jotka usein jäävät tekemättä.


3. En löydä vaatteita kaupoista. Ja jos löydän ne ylittää yli kymmenkertasesti mun budjetin tai ne on aivan törkeessä alennuksessa. Kirppikset henkeen ja vereen. 

Mutta ihmeitäkin tapahtuu, nyt mielen syövereissä kummittelee jopa kaksi vaatekappaletta, jotka mun on varmaan ensikuun alussa pakko ostaa!



4. Saamattomuus on mun ominta alaa. Suunnittelen seuraavalle päivälle vaikka mitä, mutta kaikki suunnitelmat kaatuu mun johonkin tekosyyhyn. En myöskään syystä suunnittele pidemmällä kaavalla mitään, koska olen huomannut, että jokaikinen suunnitelmani kaatuu ennen sen tapahtumista. Pessimisti ei pety.


5. Pelkään kaikkea. Eläimiä ötököistä ilvesten kautta valaisiin ja kaupassa käynnistä puhelinsoittoon. Kammoja kammojen perään. Kuuloonkaan ei tule lentokoneella lento, korkeat, ahtaat tai tilavat paikat, eikä hissi kuulu unelmapaikkoihini.


6. Oon luonnostaan vaaleatukkainen, ainut koko suvussa. Ja mulle käy parhaiten tumma väri, mutta oon taas saanut pahan ajatuksen platinablondeista. Ennen platinaisia hiuksia kuitenkin olisi kesätukaksi tavoitteena oranssi. Ihania nämä mun päähän pinttymät.


7. En osaa elää yksin. Nukuin äitin vieressä tilan puutteen vuoksi 10 vuotiaaksi ja 14 kesäsestä asti oon seurustellut ton yhden hölmön kanssa. Oh god. 

Viime vuotinen inttileskivuosi ei siis ollut kovin nannaa puuhaa, mutta hyvin siitäkin sitten tänne asti selvittiin!


8. Mun moottorikulkuneuvot on aina täysiä susia. Ei sanonut totta edes se kolmas kerta, terveisin Mitsubishi Carisma, Volkswagen Polo & Yamaha DT. Mutta silti noi kaikki on mulle tosi rakkaita, eikä niille voi suuttua.


9. Muutin Kouvolasta Kotkaan muutama kuukausi sitten, ja täällä oon tuntenu oloni kotosemmaks ku ikinä. En malta oottaa kesää ja sitä, miltä tämä kaupunki näyttää kesäisin ja mitä ihanaa täällä tapahtuukaan!


10. Oon aina ollut outo ja idiootti, mutta mä oon mun mielestä silti siedettävä ihminen. Hauskinta on, että mä en jaksa välittää mitä muut sanoo ja oon aina kulkenu sitä tietä, joka on mulle parhaiten iskenyt. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti